[Ubat selsema]

Ubat ni agak power bagiku sebab dia memang bagi aku 'high'...bagi aku rasa tinggi dalam bahasa melayu...tinggi? hmm aku memang tinggi pun, nak buat macam mana kan? Sorrylah yang tak cukup high tu...maksud saya high sebab ubat la kan..hmmm...err...ya....

'High' ataupun 'Tinggi' di sini bukan bererti aku tengah berkhayal dalam alam fantasi macam mat pit, mat ganja yang sibuk bermanja-manjaan dengan 'awek' mereka, sebaliknya....aku berasa Mengantuk yang amat sangat....pening, terasa fikiran melepas jauh sampai ke planet lain....huyung hayang...lemah-longlai...laici-langsat...dan macam-macam lagi.

Dah dekat dua hari aku berfantasi dalam mimpi-mimpi indah aku...sampai termimpi yang mata aku ni jadi lebih bulat dan besar. Namun, apabila terbangun daripada alam khayalan tersebut, aku dapati mata aku memang dah cukup cantik dan molek dah, agungnya ciptaan Tuhan. Syukur !

Di samping itu, dah dekat dua hari juga mat mat handsome, cowo cowo ganteng daripada Kelantan 2 orang...dengan sorang mamat gitar yang tinggal kat Sungai Petani lepak kat rumah aku. Mereka ni bakal group baru yang akan menyertai raja lawak musim hadapan dan memang dah COMFIRM juara ya. Mereka ni memang berlagak la, bajet power dan bajet handsome...walaupun aku tahu aku lebih.....err.. So, bergurau senda sampai effect ubat aku pun hampir hilang...tapi still aku mengantuk yang amat sangat...aduh power betul effect ubat ni....mengantuk aku...

Ok...sampai di sini saja ya sebab....aku...sebenarnya tengah tidur sambil tulis post ni....adoi...hebatnya...tepuk sikit...krohhhhhhh....salam...bye.

*kepada anda di luar sana, berhati-hatilah dengan musim jerebu sekarang ini kerana jika anda cuai ataupun tersilap langkah, mata anda akan menjadi sepet seperti saya.





Jagalah kesihatan anda, perasaan anda....
love story anda..eh merapu dah .. kerana kadang-kala, 
bukan setiap penyakit ada penawarnya.